Monday, March 2, 2009

Cerita Hari ni

Hari ni tension yang amat. Jumaat lepas baru keluar memo mengenai skim MSS. Saya jadi tempat orang mengendeng info dan juga melepaskan geram..... Sebelah pagi je saya tunggu di office, petang lari keluar office. Makcik tak sanggup....

Nak dapatkan parking di Wisma Persekutuan bukanlah senang, 2 x pusing. Saya ni memang lemah bab parking kereta, nak cari yang atas tanah je, yang dalam bangunan seboleh-bolehnya nak dielak, pernah terjadi, nak keluar tak boleh sebab tak confident. parking space dalam bangunan kecik sangat.

Keluar dari JTK tepat pukul 5 ptg. Hujan lah pulak. Malas nak fikir balik kulai ikut tepi laut je lah.. Hmm... sampai kulai pukul 6.30ptg. Solid 1.5 hrs driving. Selain dari faktor hujan, peak hrs jalan memang sesak.

Dalam kesesakan jalanraya saya dapat lihat pemandangan yang cantik .. nak tengok foto sila ke FB page saya....

Perkembangan selanjutnya tentang MSS, tunggu... dah selesai baru boleh publish.

-Rosnah-

1 comment:

Atashi:- FID DESU said...

Ros - Tgk yg hijau2 aje jd tak lah stress sgt

Selamat berMMS lah Ros, demo ni tgh pening nak cut cost dah ckp dgn MD dah "DAH TAKDE COST LAGI NAK CUT NI"